Shop Mobile More Submit  Join Login
About Design & Interfaces / Hobbyist Gaby VillegasFemale/Mexico Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Core Membership
Statistics 3 Deviations 93 Comments 1,026 Pageviews

Newest Deviations




The sun is killing me. I HATE the sun. I rather be in Alaska. Just kidding. I wish all the days could be rainy... would be awesome. I enjoy so much the rain, it's not so cold and not so hot. In the middle... Lately I've been seen the days different. I don't know what it is... I'm gonna say it, but surely you're going to think that I got this from the internet but I swear I didn't...
Lately, when I woke up, I stay in bed a little bit and I see trought my window the threes and the sky. The threes are so green and the Sky seem so blue, the clouds look so white and close as if it where so close... then I go to lay on the couch and think. Am I doing well? Sometimes I feel so out of place... like I don't belong here, have you felt this way? I always wonder if everything I do is right for my future. I don't work or study. I just take care of my grandmother... I say is mean while she get's better but do I want to go out ? do I wanna go back to normal life? Like it is suppoused to be? I mean, I should be studying, making my future, but I couldn't study because I don't have enough money... I should be working, but mi last experience on work... is  not so good. people are mean and doesn't understand you. You really work for everything to be okay but sometimes it doesn't is enough; like you have to be ambicious I guess, to want to stay in a place so bad that you'll do anything... oh. life is so hard. IDK what I'm waiting for, I'm just here at my home always... well, lately I've been going out with my friends which is a good thing but; they have things to do like study but then again I feel like I have nothing..........


GabiiLaryDuff's Profile Picture
Gaby Villegas
Artist | Hobbyist | Design & Interfaces
Hi! My name is Gaby I'm 20 years-old and I Love Design. My Idols are: Hilary Duff, Jonas Brothers & Demi Lovato. They're an inspiration in my life and I will be forever thankful for them. I love God, He's my everything in Him is my strength. I just wanna be somebody in my life & make all my dreams come true :)

AdCast - Ads from the Community


Add a Comment:
SailorXStar Featured By Owner May 19, 2013
Thanks for the fave!! :D
gonzalossj3 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
gracias por el fav :D
Midnightstar626 Featured By Owner Jun 26, 2012
noww. u have one watcher ;)
GabiiLaryDuff Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Interface Designer
Thank you! You're so sweet haha. I guess I'l watch you back(? Haha :) grettings c:
Midnightstar626 Featured By Owner Jun 26, 2012
i mean (;
tht other smilie creeps meh out >.>-shivers-
Add a Comment: